Воробйова Наталія Костянтинівна
вихователь групи продовженого дня
Новгород-Сіверської гімназії №1
імені Б.Майстренка

Клубна година "Всесвітньо відомі постаті. Василь Сухомлинський".

оформлення клубних годин



Тема: Казки школи під голубим небом Василя Сухомлинського.

Мета: познайомити дітей з новими цікавими оповіданнями і казками Василя Сухомлинського, удосконалювати техніку виразного читання, навики монологічного мовлення, формувати оцінні судження, вміння орієнтуватися в книжці, розвивати допитливість, спостережливість, увагу, вміння давати правильну оцінку поведінці героїв оповідань, елементарно характеризувати дійові особи. Виховувати любов до природи, рідних і близьких людей, чуйність і доброту.

Наочність: мультимедійне обладнання, портрет В.Сухомлинського, оповідання і казки В.Сухомлинського.

 

"Не завдавай своїми вчинками, своєю поведінкою болю, кривди, турботи, тяжких переживань іншим людям. Умій підбадьорити, допомогти, підтримати людину, в якої горе ... Не будь байдужим!"

В.Сухомлинський

Хід виховної години

  1. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогоднішній урок присвятимо - педагогу, ученому, письменнику Василю Сухомлинському.

(Показ і розгляд портрету (через мультимедійне обладнання)

 

Вчитель:  Зверніть увагу на добрі, уважні, лагідні очі і високе чоло, що свідчить про великий розум, відкриту душу, ніжна і добра посмішка завжди осявала його обличчя. Він дуже любив і поважав свою маму.

Жив на світі педагог, учений, письменник В.О.Сухомлинський (1918 – 1970 р.р.).  Він дуже любив дітей. Навчав їх, а ще писав для них багато-багато оповідань, казок: про ласкаве сонечко і м’яку зелену травичку, про працелюбних мурашок і веселого метелика, про зайчика-хвалька та голосистого півника, про ласкаві мамині руки і добру бабусю. Він писав про доброту, бо сам був доброю людиною і дуже хотів, щоби діти виросли добрими і чуйними, працьовитими, щоб любили тата і маму, рідну домівку, нашу Батьківщину з широкими луками, зеленими садами, безмежними ланами.

(Демонстрування книжок В.Сухомлинського.)

Вчитель: У цих книжках ви дізнаєтесь про життя рослин, тварин, про хлопчиків і дівчаток, вони порадять вам як стати добрими, сміливими, працьовитими людьми.

(Читання вчителем оповідання "Яблуко в осінньому саду".)

Вчитель:  Яку пору зображено? Як звали дівчаток? Що побачили на яблунці? Яким був ранок? Кому віддали яблуко? Що зробила мама з яблуком? Що засяяло у очах мами? Якими показано дівчаток? Чого вчить оповідання?

Фізкультхвилинка

Творча робота.

Закінчи казку. (Конверт-лист від Зайчика).

"Холодно взимку Зайчику. Вибіг він на узлісся, а вже ніч настала. Мороз тріщить, сніг проти місяця виблискує. Сердитий вітер в яру повіває. Сів Зайчик під кущем, простяг лапки до Місяця і просить:

- Місяцю, любий, погрій мене своїм променем, бо довго ще сонечка чекати.

Жаль стало Місяцеві Зайчика. Він і говорить...

(Де порадив Місяць шукати порятунку? Як дякував Зайчик Місяцю?).

Фізкультхвилинка.

Складання казки( за власним спостереженням)

про Тополю під вікном класу:

- Звідки взялась тополя під вікном класу? Хто за нею доглядав? Як? Якою виросла тополя? Що одного дня помітили діти? Як вирішили допомогти тополі? Як виручив із біди тополю шпак? Що сталося навесні з гілочками тополі? Як тополя дякувала пташці? Що відповів тополі шпак?

Тополька

Школярі посадили під вікном класу топольку. Вони за нею доглядали. Дівчатка її поливали, хлопчики – обкопували.Одного ранку діти помітили на дереві сухі гілочки. Біда сталася. Під корою поселився Жучище – Кореїдище. А Вітрище поламав їх.

Школярі швидко змайстрували шпаківню.В ній поселився шпак.Він з`їв Жучище – Кореїдище. Тополя дякувала співуну. А шпак їй каже:

- Не мені дякуй, а учням, що зробили для таку гарну домівку.

Кожного ранку тополя зустрічає школярів ніжним шелестом листя, а птахи веселими піснями.

Домашнє завдання.

1)Казку записати у свою книжечку. Намалювати ілюстрації.

2) Спостерігай за навколишнім світом, якщо побачиш живу казку розкажи в класі.

 

Рефлексія. Гра «Мікрофон» 

Які ваші враження від уроку? 

Над чим працювали на уроці?

Що на вашу думку вдалося найкраще? Чому?

Чого навчилися на уроці?

Учні продовжують фразу «Сьогодні на уроці я …»

Чого вчить нас В. Сухомлинський?

(Зачитати поради Сухомлинського.)

  

1.     Любити дітей - це значить любити дитинство. 

2.     Старі люди мають право повчати, радити. Умій поважати це моральне право. 

3.     Музика - могутнє джерело думки. Без музичного виховання неможливе повноцінне розумовий розвиток.



Обновлен 20 окт 2016. Создан 28 сен 2015



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником