Воробйова Наталія Костянтинівна
вихователь групи продовженого дня
Новгород-Сіверської гімназії №1
імені Б.Майстренка

Щоденний план роботи вихователя ГПД (орієнтовний)

щоденне планування роботи вихователя ГПД



Щоденний план роботи вихователя ГПД  (орієнтовний)  

з учнями 4-А, 4-Б  та 4-В класів

               Дата: __________________                                                        Вихователь_____________

 

№ п/п

Години

 

Зміст роботи

Примітки

1.

12.00– 12.20

Відвідування групи

  • Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор. 

 

Робота

з кур’єрсь- кою картою

2.

12.20– 13.00

Методична робота

Þ       Огляд методичної літератури

Þ       Ознайомлення з передовими педагогічними ідеями

Þ       Ретроспективний аналіз своєї професійної діяльності

 

3.

13.00– 13.10

Прийом дітей до групи

Одягання дітей. Організований перехід до шкільної їдальні

 

4.

13.10– 13.30

Обід

Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.

 Підготовча частина

  • Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).

Основна частина

  • Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  • Повторення правил культурної поведінки за столом.

Заключна частина

  • Прослідкувати за прибиранням посуду.
  • Подяка поварам.

 

5.

13.30– 14.30

 Перебування на свіжому повітрі, спортивна година, ігри

(Спортивні години, години здоров’я, спортивні естафети,  турніри, спортивні свята .. тощо  )

Спортивна година  

Організаційний перехід дітей (до спортивного майданчика)(5 хв.)

  Перша частина –«Підготовча» (8 хв.): шикування, організаційні вказівки вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби

__________________________________________________

  Друга частина--"Основна" (20хв.)

__________________________________________________ .

 __________________________________________________                          

 Третя частина – "Заключна" (2хв.) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан

 

Проведення інструктажів, бесід з техніки безпеки при користуванні спортивним обладнанням, безпеки життє-діяльності під час спортивно-оздоровчих занять.

6.

14.30– 15.00

Клубна година

Тема: __________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

_____________________________________________
_____________________________________________

Проходить у класній кімнаті (актовій залі).  (Хід проведення виховного заходу додається)

7.

15.00– 16.30

Самопідготовка

1.Організаційний момент

   Мотивація навчальної діяльності

2.Самооцінка навчальної діяльності

3.Інтелектуальна розминка

(підготовча частина)

4.Самостійне виконання домашніх завдань

   Робота з консультантами

   Робота в парах

5.Підсумок, самооцінка

 

 

Проходить у класній кімнаті

 

 

 

 

8.

16.30– 17.10

Розвивальні заняття

 (Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація, .. тощо )

Вид діяльності ___________________________________

Робота в гуртках. Заняття за інтересами. Індивідуальна робота

(Складання  будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)

 Індивідуальні бесіди, консультації, заняття з ______________________ (вказати з якою дитиною ) ___________________________________

 _____________________________________

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дисципліною під час розвивальних занять.

9.

17.10– 17.45

Прогулянки, екскурсії, рухливі ігри, суспільно-корисна праця

    Прогулянка:

а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;

б) стеження за одягом дітей;

в) ознайомлення з планом прогулянки;

г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";

д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;

є) організація ігор за вибором дітей;

ж) підбиття підсумків прогулянки.

____________________________________________

Співпраця з батьками

Індивідуальні консультації (бесіди ) з батьками

Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності.

 

Спостереження за дітьми, допомога в організації розваг.

10.

17.45– 18.00

Завершення роботи ГПД

1. Повторення правил дорожнього руху.

2. Прибирання робочих місць, іграшок.

3. Збір дітей додому.

 

 

 



Обновлен 20 окт 2016. Создан 01 сен 2016



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником