Воробйова Наталія Костянтинівна
вихователь групи продовженого дня
Новгород-Сіверської гімназії №1
імені Б.Майстренка

План виховної роботи 3 клас 2 семестр

Планування роботи вихователя на семестр з урахуванням календарних дат



Дата

Клубна година

Охорона здоров’я

Самостійна робота учнів

Робота з батьками

12.01

Правила поведінки школяра

 Екскурс «Відпочинок на зимових канікулах» (розповіді учнів, показ фотографій, ілюстрування).

Мета: ознайомитись із традиціями учнівських родин;

виховувати уміння слухати один одного.

Інструктаж «Правила поведінки на пришкільному майданчику».

Мета: актуалізувати знання учнів з ПБ

 

Ігри за бажанням дітей.

Індивідуальні бесіди.

13.01

Звичаї нашого народу

Тема дня. 13 січня – Щедрий вечір.

Мета: розширювати знання учнів про традиції й звичаї нашого народу.

Конкурс юних митців у групах «талановиті скульптори».

Мета: зліпити скульптури зі снігу; згуртувати школярів.

 

 

14.01

Звичаї нашого народу

Тема дня. 14 січня – Старий Новий рік(або свято Василя).

Мета: розширювати знання учнів про традиції й звичаї нашого народу.

Колективна рухлива гра «Заморозко і Сонечко».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів.

 

 

15.01

У світі прекрасного

Тема дня. Зима очима художника.

Мета: провести бесіду за репродукціями картин (Г.Кондратенко «Зимовий вечір», О.Саврасов «Дворик.Зима», К.Крижицький «Повіяло весною»); виховувати естетичний смак школярів.

Рухлива гра в сніжки «Влучи в ціль».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів.

 Настільні ігри.

 

16.01

Майстерня юного художника

Тема дня. Світ очима дітей.

Мета: розвивати творчі здібності школярів.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Перегляд мультфільмів, перевірка сприймання.

Участь у батьківських зборах.

19.01 

Звичаї нашого народу

Тема дня. 19 січня – Водохреща.

Мета: розширювати знання учнів про традиції й звичаї нашого народу.

Колективна гра в командах «Заповни ополонку снігом».

 

 Ігри з конструктором

 

20.01 

У світі прекрасного

Тема дня. Валентин Сєров.

(19.01.1865-05.12.1911).

Мета: формувати уявлення учнів про життєвий і творчий шлях російського художника ХІХ ст.. В.Сєрова; виховувати естетичний смак школярів.

Колективна гра в командах «Будівничі фортеці».

Мета: розвивати творчі здібності учнів, згуртувати дитячий колектив.

Виставка малюнків.

Особливості спілкування з дитиною в сім'ї.

21.01

Морально-естетичне виховання

Тема дня. Умій учитись, щоб уміти трудитись.

Мета: виховувати в учнів працелюбність, старанність, наполегливість, цілеспрямованість, прагнення доводити почату справу до кінця.

Колективна гра в командах «Атака фортеці».

Мета: розвивати фізичні здібності учнів, згуртувати дитячий колектив.

Сюжетно-рольові ігри.

Індивідуальні бесіди про гігієну школяра.              

22.01

22 січня – День Соборності України

Тема дня. Єдність і братерство народу України.

Мета: розширювати знання учнів про історію нашої країни.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри за бажанням дітей.

 

1

Поради батькам у самоорганізації дитини школяра.

23.01

Літературна сторінка

Тема дня. Всеволод Нестайко « Дивовижні пригоди в лісовій школі»

Мета: розширювати уявлення учнів про навколишній світ; прищеплювати любов до природи.

Колективна рухлива гра «Не пропусти мʼяч».

Мета: розвивати спритність учнів, їх згуртованість.

Настільні ігри.

 

 

26.01 

Духовне виховання

Тема дня. Уміння співпрацювати.

Мета: провести бесіду за творами О.Лопатіної і М. Скребцової «Азбука мудрості. 50 років про добрі якості»; виховувати товариськість.

Екскурсія в природу «Срібне вбрання дерев».

Мета: виховувати спостережливість, любов до природи.

Конкурс творчого пера «Складання загадок».

 

27.01 

У світі прекрасного

Тема дня. Вольфганг Амадей Моцарт(27.01.1756-05.12.1791)геніальний композитор ІІ пол.. ХVІІІ ст.

Мета: формувати уявлення учнів учнів про життєвий і творчий шлях великого композитора.

Рухлива гра «Картини на снігу».

Мета: розвивати творчі та фізичні здібності школярів.

Читаємо улюблені книжки.

 

28.01

Секрети професора Чомучки

Тема дня. Як тварини бачать у темряві.

Мета: розширювати кругозір учнів; прищеплювати любов до природи.

Ліплення зі снігу «Торт для Снігової Королеви».

Мета: розвивати творчі здібності школярів.

Година конструювання

 

29.01

Літературна сторінка

Тема дня. Джанні Родарі « Пригоди Цибуліно»

Мета: інформувати учнів про життєвий шлях Джанні Родарі; прочитати і проаналізувати уривки повісті-казки « Пригоди Цибуліно»

Колективна рухлива гра «Квач зі сніжкою».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів.

Ігри за бажаннями дітей.

 

02.02

Конкурс Олівця-Малювця

Тема дня. Зимові вишиванки.

Мета: розвивати творчі здібності учнів.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Виставка малюнків.

 

03.02

Секрети професора Чомучки

Тема дня. Що таке грім і блискавка?

Мета: розширювати кругозір учнів.

Веселі естафети на санчатах.

Мета: розвивати фізичні  здібності учнів , спритність, прагнення; згуртувати дитячий колектив.

Ігри за бажанням дітей.

 

 

04.02 

Виховання культурної поведінки учнів

Бесіда «Як стати цікавою людиною?»  

Мета: виховувати прагнення бути приємним співрозмовником, тактовність, чемність, делікатність.

Екологічна колективна рухлива гра «Змієлов і змія».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, згуртованість; прищеплювати любов до природи.

Творча гра в групах «Складіть міні-казку про дерева восени».

Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей.

05.02 

Історія нашого народу

Тема дня. Обереги українського народу.

Мета: розширювати кругозір учнів; виховувати повагу до традицій нашого народу.

 

 

Ліплення рельєфної скульптури зі снігу на стіні.

Мета: розвивати творчі здібності учнів.

Читаємо  книжки.

 

2

06.02 

У світі науки і техніки

Тема дня. Авіаконструктор Олег Антонов (07.02.1906-04.04.1984).

Мета: розширювати кругозір учнів; спонукати до творчості.

Екскурсія в природу «Кого дерева рятують взимку».

Мета: розширювати кругозір учнів; прищеплювати любов до природи.

Сюжетно-рольові ігри.

 

09.02 

Літературна сторінка

Тема дня. Дерева – окраса землі. Чарівна горобина.

Мета: провести бесіду за книгою

О. Лопатіної і М.Скребцової (кн..VІІ); прищеплювати любов до природи.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри з конструктором

 

10.02

Життя і творчість видатних людей

Тема дня. 10 лютого – День памʼяті Олександра Пушкіна(06.06.1799-10.02.1837)

Мета: розповісти учням про життєвий і творчий шлях О.Пушкіна, проаналізувати «Казку про попа і його робітника Балду»; виховувати доброзичливість, працелюбність, повагу до інших.

Ігри в групах «Оживлені картинки «Подарунок на свято».

Мета: розвивати координацію рухів , творчість учнів, логічне мислення; виховувати товариськість.

Виготовлення орігамі.

Індивідуальні консультації

11.02 

Духовне виховання

Тема дня. Азбука мудрості. Сила любові.

Мета: провести бесіду за книгою «Азбука мудрості» О.Лопатіної і М.Скребцової(кн.. V); виготовити валентинки.

Колективна рухлива гра «Квач у парі».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів.

Настільні ігри.

 

12.02 

Морально-етичне виховання

Тема дня. Байки Івана Крилова(13.02.1769-21.11.1844).

Мета: ознайомити учнів із творчістю відомого байкаря; виховувати вміння критично оцінювати власні вчинки.

Практична робота «Експериментальний сигнал добра».

Мета: зробити добру справу і проаналізувати реакцію на неї.

Складання

казок і розповідання іх в групі.

 

13.02 

Подорож у минуле

Тема дня. Напередодні свята закоханих. Листування.

Мета: ознайомити учнів із легендами про Святого Валентина та історією виникнення свята; організувати таємне листування, виховувати взаємоповагу.

Конкурс юних митців у групах «Святкове серце».

Мета: зліпити велике серце зі снігу та прикрасити його, виховувати дбайливе ставлення до інших.

Аплікація з природного матеріалу

 

16.02

Традиції нашого народу

Тема дня. 14 лютого – День Святого Валентина.

  Мета: організувати взаємні  привітання, обмін валентинками»; влаштувати дискотеку; виховувати в учнів товариськість .

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Настільні ігри.

Індивідуальні бесіди з питань ставлення дітей до праці.

17.02 

Звичаї нашого народу

Тема дня. 15 лютого – Стрітення.

Мета: розширювати знання учнів про народні свята, про традиції й звичаї нашого народу.

 

 

 

Колективна гра «Шикуйся!».

Мета: виховувати згуртованість, розвивати логічне мислення.

Сюжетно-рольові ігри.

 

3

18.02 

Морально-етичне виховання

Тема дня. Згадай і проаналізуй свій позитивний і негативний вчинок.

Мета: розвивати уміння аналізувати та робити висновки; виховувати самокритичність, твердість характеру.

Конкурс у групах «Ліплення снігової сімейки».

Мета: розвивати творчі здібності учнів; згуртовувати дитячий колектив.

Конкурс читців навпаки « Хто швидше прочитає назву тварини у зворотньому напрямку».

Поради батькам: виховання у дітей інтересу до читання.

19.02

У світі науки і техніки

Тема дня. Микола Коперник (19.02.1473-24.05.1543)

Мета: ознайомити учнів з історичним відкриттям видатного астронома ХV ст; виховувати допитливість.

Колективна рухлива гра «Заморозко і Сонечко».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів.

Відгадування загадок.

Етичне виховання дітей в сім'ї.

20.02 

21 лютого – Міжнародний день рідної мови.

Тема дня. Плекай свою мову.

Мета: обговорити функції мови в житті людини; розвивати звʼязне мовлення учнів; виховувати любов і повагу до рідного слова.

Екологічна гра «Пригадай квіти, назви яких починаються з букви…».

Мета: розширювати кругозір учнів та їх логічне мислення; прищеплювати любов до природи..

Перегляд мультфільмів.

 

23.02 

У світі прекрасного

Тема дня. Едуард Мане(23.01.1832-30.04.1883).

Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю відомого французького художника ХІХ ст..; прищеплювати любов до природи, розвивати естетичний смак.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Довільне малювання.

 

24.02 

Секрети професора Чомучки

Тема дня. Чому світяться жучки-світлячки?

Мета: розширювати кругозір учнів; прищеплювати любов до природи.

Колективна гра «Дзеркальне відображення».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, їх уважність.

Творча гра «У фанти».

 

25.02 

Літературна сторінка

Тема дня. Поетичне слово Лесі Українки(25.02.1871-01.08.1913)

Мета: розширювати уявлення учнів про життя і творчість поетеси; виховувати любов до рідного краю.

Творче завдання в групах «Танок диво-сніжинок».

Мета: вчити дітей спостерігати та фантазувати, імітуючи рухами снігопад; сприяти згуртуванню колективу.

Читання книжок.

Бесіда з батьками про поведінку дітей.

26.02 

Світ навколо нас

Тема дня. Сфера «Людина – техніка».

Мета: проаналізувати важливість технічних засобів у житті людини; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбність.

 

Колективна гра «Діжка зі сміхом».

Мета: формувати в учнів уміння ставити чіткі запитання на різні теми; розвивати почуття гумору. 

Малювання ілюстрацій до прочитаних казок, легенд.

 

27.02 

Колективна гра «Учнівський експрес».

Інструктаж з правил дорожнього руху(ПДР) і техніки безпеки (ТБ).

Мета: закріпити знання ПДР і ТБ; провести колективну гру «Учнівський експрес»»; виховувати в учнів товариськість.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ліплення з пластиліну.

 

4

02.03

Літературна сторінка

Тема дня. Творчість Костянтина Ушинського(02.03.1824-03.01.1871)

Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю відомого педагога ІІ пол..ХІХ ст..; виховувати позитивні риси характеру.

Колективна гра «Продовж фразу».

Мета: розвивати логічне мислення учнів, виховувати товариськість, доброзичливе ставлення один до одного.

Перегляд мультфільмів.

 

03.03 

Духовне виховання

Тема дня. Азбука мудрості. Мамина пісня.

Мета: виховувати любов і повагу до рідної матусі, вміння цінувати її турботу.

Колективна гра «Наскільки ви спостережливі?».

Мета: розвивати спостережливість учнів, їх увагу, спритність.

Настільні ігри.

Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей.

04.03 

Творча сторінка

Тема дня. Портрет мами.

Мета: розвивати творчі здібності учнів; виховувати любов і повагу до мами.

Колективна рухлива гра «Тихіше їдеш – далі будеш!».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, координацію рухів.

Довільне малювання.

 

05.03 

Олімпіада для справжніх дам

Мета: виявити знання дівчат про чесноти, манери, вимоги до вихованості дам; сприяти виникненню прагнення бути справжньою леді.

Інсценізація життєвих ситуацій у групах у системі «батьки-діти».

Мета: розвивати творчі здібності учнів, виховувати відповідальність, взаєморозуміння.

Ігри з конструктором

 

06.03 

Виховання власного я

Тема дня. Напередодні жіночого свята. Ці тендітні та сильні жінки. Дипломатичність княгині Ольги.

Мета: виховувати патріотизм, любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до культурної спадщини.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Виготовлення букету для мами

 

10.03

Абетка основ безпеки життєдіяльності  

Бесіда лікаря «Небезпека контактів з бродячими тваринами, ігор в районах смітників, захаращених місць».

 

Творча гра «Нове застосування старих речей».

Мета:  розвивати творчі здібності учнів; виховувати бережливість.

Ліплення з пластиліну

Індивідуальні консультації.

11.03 

Життя і творчість видатних людей

Тема дня. Незламна сила духу українського митця ХІХ ст.. –Тараса Шевченка(09.03.1814-10.03.1861).

Мета: поглиблювати знання учнів про життя і творчість всесвітнього відомого Кобзаря; виховувати повагу до народного поета, любов до рідної країни.

Колективна рухлива гра «Феєрверк».

Мета:  розвивати фізичні  здібності учнів , спритність, прагнення; згуртувати дитячий колектив.

Читання книжок.

 

12.03 

Світ навколо нас

Тема дня. Значення слів і висловів.

Мета: попрацювати з тлумачним,  фразеологічним і словником іншомовних слів; розширювати лексичний запас учнів; виховувати їх допитливість.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри за інтересами.

 

5

Поради учням щодо проведення осінніх канікул.

13.03 

Інтелектуальна розминка

Дидактична гра-вікторина в командах «Складання слів із букв словосполучення «Мовлення України».

Мета:розширювати  лексичний запас учнів, розвивати їх логічне мислення; сприяти згуртуванню.

Конкурс читців навпаки «Хто швидше прочитає назву міста у зворотньому  напрямку».

Мета: розвивати уважність, кмітливість, логічне мислення.

Вікторина «Вгадай рослину чи тварину».

 

16.03 

Відкриття Тижня української мови

Тема дня. «Найперша і найголовніша ознака індивідуальності народу – це його мова»(М.Шумило).

Мета: збагачувати словниковий запас учнів; виховувати культуру мовлення.

Творча гра «Розшифруй слово».

Мета: розвивати винахідливість, звʼязне мовлення учнів.

Гра «Письменник»

Бесіда «Особливості спілкування з дитиною».

17.03 

Творча сторінка

Конкурс творчого пера «Складання віршів».

Мета: розвивати звʼязне мовлення учнів, їхні творчі здібності.

Колективна гра «Вухо, горло, ніс».

Мета: розвивати увагу та спритність учнів.

Сюжетно-рольові ігри.

 

18.03 

Екологічне виховання

Тема дня. Листівка-звернення на захист первоцвіту.

Мета: розвивати творчі здібності учнів; прищеплювати любов до природи..

Рухлива гра з м’ячем «Два вогні».

Мета:  розвивати фізичні  здібності учнів , спритність, прагнення, координацію; згуртувати дитячий колектив.

Самостійне читання.

 

19.03 

Секрети професора Чомучки

Тема дня. Як тваринам вдається вижити в пустелях.

Мета: розширювати кругозір учнів, їх уявлення про навколишній світ; прищеплювати любов до природи.

Колективна рухлива гра «Два в одному».

Мета:  розвивати фізичні  здібності учнів , спритність, прагнення, координацію; згуртувати дитячий колектив.

Виготовлення орігамі.

 

20.03 

20 березня – Міжнародний день астрології.

Тема дня. «Астрологія і астральна міфологія».

Мета: розвивати спостережливість учнів, просторове мислення; прищеплювати любов до невідомого.

Колективна рухлива гра «Квач».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів.

Гра в групах «Лісові мешканці та цифри».

 

30.03 

   Світ навколо нас

Тема дня. Як я провів весняні канікули.

Мета: розвивати звʼязне мовлення учнів, їхні творчі здібності; виховувати вміння слухати товаришів.

 

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри з конструктором

 

31.03

У світі чарівної музики

Тема дня. Творчість Йозефа Гайдна (31.03.1732-31.05.1809)

Мета: розповісти учням про життєвий і творчий шлях видатного австрійського композитора.

 

 

 

 

Інструктаж «Правила поведінки на пришкільному майданчику».

Мета: актуалізувати знання учнів з ПБ.

Ігри за інтересами.

Поради батькам у формуванні самоорганіза

ції дитини -

 

6

школяра.

01.04

1 квітня – Міжнародний день птахів.

Тема дня. Птахи – наші пернаті друзі.

Мета: розширювати уявлення учнів про птахів рідного краю; прищеплювати любов до братів наших менших.

Колективна рухлива гра «Лев і антилопи».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, спритність, координацію рухів, любити природу.

Настільні ігри.

 

02.04

1 квітня – День сміху.

Конкурс на смішніший анекдот.

Мета: виховувати в учнів почуття гумору, толерантне ставлення до розповідей однокласників.

Екологічна гра «Жайворонки – співаки неба».

Мета: вчити учнів складати римовані рядки; розвивати кмітливість; прищеплювати любов до природи..

Сюжетно-рольові ігри.

 

03.04

2 квітня – Міжнародний день дитячої книги.

Тема дня. Із книгою жити – з добром дружити.

Мета: поглиблювати розуміння учнями важливості книги в житті людини; розвивати читацький інтерес; виховувати бережливе ставлення до книги.

Весела гра «мій смішний портрет».

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх кмітливість.

Гра «Знавці весни».

Участь у батьківських зборах.

06.04 

7 квітня – Всесвітній день здоровʼя.

Тема дня. Веселий сміх – здоров’я. на смішніший анекдот.

Мета: формувати розуміння учнями важливості здоров’я в житті людини; виховувати прагнення берегти власне і чуже здоровʼя змалку..

Народна гра «Яєчна битва».

Мета: ознайомити учнів із народними традиціями; виховувати вміння гідно перемагати і програвати.

Творча гра-пантоміма

в групах «Покажи пісню»

 

07.04 

Звичаї нашого народу

Тема дня. Народні свята.

7 квітня – Благовіщення.

Мета: розширювати знання учнів про традиції й звичаї нашого народу.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри з конструктором

 

08.04

Екологічне виховання

Тема дня. «Вернісаж весняних барв».

Мета: розвивати спостережливість учнів, художньо-образне мислення; прищеплювати любов до природи..

Творча гра-пантоміма в групах «Покажи пісню».

Мета: розвивати творчість учнів; виховувати товариськість.

Сюжетно-рольові ігри.

 

09.04 

У світі прекрасного

Тема дня. Творчість Рафаеля Санті(06.04.1483-06.06.1520)

Мета: розповісти учням про життєвий і творчий шлях італійського художника поч.ХVІ ст.; виховувати естетичний смак школярів.

Веселі міжкласові естафети зі спортивним інвентарем.

Мета: розвивати фізичні  здібності учнів , спритність, прагнення, координацію; згуртувати дитячий колектив.

Настільні ігри.

Індивідуальні консультації.

10.04 

Звичаї нашого народу

Тема дня. Великодні дзвони.

Мета: розширювати знання учнів про традиції й звичаї нашого народу; виховувати повагу до звичаїв і традицій нашого народу.

Екологічна колективна гра «Прекрасні очі й думки».

Мета: розширювати кругозір учнів та їх логічне мислення; прищеплювати любов до природи..

Інсценізація життєвих ситуацій в групах у системі «батьки - діти».

 

7

Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей.

14.04 

Творча сторінка

Тема дня. Виготовлення крапанки.

Мета: заохочувати учнів до збереження народних традицій; розвивати їхні творчі здібності.

Народна гра «Чиє яйце впаде далі?»

Мета: ознайомити учнів з народними традиціями; вчити гідно перемагати, програвати.

Вікторина «Вгадай квітку».

 

15.04

12 квітня – Міжнародний день авіації і космонавтики.

Тема дня. Леонід Каденюк(нар. 28.01.1951) – перший космонавт незалежної України.

Мета: розширювати уявлення учнів про освоєння космічного простору людством.

Колективна гра з м’ячем «Цифробол».

Мета: закріплювати навички обчислення; формувати кмітливість; розвивати координацію рухів учнів.

Читання книжок.

 

16.04 

Літературна сторінка

Тема дня. Всеволод Нестайко – сучасний український письменник

« Казка про Жарт-Птицю»

Мета: проаналізувати казку В. Нестайка « Казка про Жарт-Птицю»

Колективна рухлива гра «Тихіше їдеш – далі будеш!».

Мета: розвивати координацію рухів учнів, їх увагу, спритність.

Перегляд мультфільмів.

Бесіда щодо правил поведінки у школі.

17.04 

Третя субота  квітня – День довкілля.

Тема дня. Екологія нашого дому – планети Земля.

Мета: розширювати знання учнів про взаємозвʼязок між діяльністю людини і життям природи; сприяти усвідомленню необхідності дбайливого ставлення до природи.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Весела гра «Малюємо один одного».

 

Рекомендації батькам щодо ранкової гімнастики.

20.04 

18 квітня – Міжнародний день пам’яток історії та культури і визначних місць.

Мета: розширювати знання учнів про навколишній світ; виховувати їх естетичний смак, повагу до історичних пам’яток людства.

На варті Зеленого патруля.

Мета: прибрати пришкільний майданчик; виховувати працелюбність, дух колективізму.

Колективна гра «Продовж фразу».

 

21.04 

Морально-етичне виховання

Тема дня. Краса людини в її вчинках.

Мета: виховувати морально-етичні якості особистості, прагнення бути кращим, поважати оточення.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри за бажанням дітей.

 

22.04

22 квітня – Всесвітній день Землі.

Тема дня. Земля – наша мати всіх годує.

Мета: сприяти усвідомленню необхідності дбайливого ставлення до навколишнього світу.

Колективна рухлива гра «Карасі та щука».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, спритність, координацію рухів; прищеплювати любов до природи.

Ігри за інтересами.

Індивідуальні бесіди з батьками

23.04

Літературна сторінка

Тема дня. Портрет весни.

Мета: прочитати і проаналізувати твір М.Пришвіна «Як розпускаються різні дерева»

(Лопатіна О., Скребцова М., кн..ІІІ); прищеплювати учням любов до природи.

 

 

Творча гра в групах «Складіть міні-казку про зимові сни дерев».

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх фантазію, звʼязне мовлення.

Ігри з конструктором.

 

8

24.04

Світ очима художника

Тема дня. Пора року – весна.

Мета: ознайомити учнів із творами Є.Волкова «У лісі. М.Сергєєва «Яблуні у квітах.», проаналізувати їх; розвивати звʼязне мовлення учнів.

 

Екскурсія в природу.

Милування природою.

Мета: розвивати звʼязне мовлення учнів, їх спостережливість, любити природу.

Ліплення з пластиліну.

 

27.04 

Екологічна сторінка.

Тема дня. 26 квітня –День  пам’яті Чорнобильської катастрофи.

Мета: розширювати знання учнів про наслідки екологічних катастроф; виховувати бережливе ставлення до навколишнього світу.

Екологічна гра «Альбом природи».

Мета: розвивати звʼязне мовлення учнів, їх спостережливість і фантазії; прищеплювати любов до природи.

Сюжетно-рольові ігри.

 

 

28.04

Секрети професора Чомучки

Тема дня. Що таке планктон?

Мета: розширювати знання учнів про навколишній світ; прищеплювати любов до природи.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Творча гра «Розшифруй слово».

 

29.04 

Виховання власного Я

Тема дня. Азбука мудрості. Працелюбність.

Мета: провести бесіду за книжкою «Азбука мудрості» О.Лопатіної і М.Скребцової(кн..V); виховувати працелюбність в учнів.

Колективна гра «Море хвилюється - раз».

Мета: розвивати координацію рухів учнів; сприяти згуртуванню колективу.

Сюжетно-рольові ігри.

Індивідуальні консультації.

30.04

30 квітня – День працівників пожежної охорони.

Тема дня. Веселий сміх – здоров’я. на смішніший анекдот.

Мета: формувати розуміння учнями важливості здоров’я в житті людини; виховувати прагнення берегти власне і чуже здоровʼя змалку.

Колективна гра з мʼячем «Цифробол».

Мета: закріплювати навички обчислення; формувати кмітливість; розвивати координацію рухів учнів.

Настільні ігри.

 

05.05

1 травня – День міжнародної солідарності трудящих.

Тема дня. Вчимось жити у мирі й злагоді.

Мета: розширювати знання учнів про традиційні свята країни; виховувати товариськість, взаєморозуміння, толерантність.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів,їх самостійність і комунікабельність.

Ігри з конструктором

Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей.

06.05

Інструктаж з ПДР

Бесіда «Уважний пішохід».

Мета: закріпити з учнями правила дорожнього руху.

 

Рухлива гра з мʼячем «Два вогні».

Мета: розвивати координацію рухів учнів, їх увагу, спритність.

Виготовлення орігамі.

 

07.05

Екологічна сторінка.

Тема дня. Добра черемха.

Мета: провести бесіду за книгою «Казки про квіти і дерева» О.Лопатіної і М.Скребцової; прищеплювати любов до природи.

Колективні ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри за інтересами.

 

Порада батькам «Привчати дітей до виконання постійних обов’язків удома».

08.05

8 травня – Всесвітній день Червоного Хреста.

Тема дня. Микола Амосов(06.12.1913-12.12.2002) – видатний український хірург-кардіолог.

Мета: розширювати уявлення учнів про професію лікаря; виховувати повагу до медичних працівників.

На варті Зеленого патруля.

Мета: сприяти озелененню пришкільного майданчика; виховувати працелюбність, дух колективізму.

Малюнки «Писанка

мальовнича»

Перегляд мультфільмів.

 

9

Бесіда «Як загартовувати дитину».

12.05

 9 травня – День матері.

Тема дня. До людей – по розум, до матері – по серце.

Мета: розширювати уявлення дітей про народні традиції; любити матір. 

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

 

 

13.05

Патріотичне виховання

Тема дня. День Перемоги. Музей Великої Вітчизняної війни. Зустріч із ветеранами.

Мета: занурити учнів у атмосферу історичних подій; сприяти формуванню гордості за героїзм людства у воєнні роки.

Колективна рухлива гра «Кеглі».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, спритність, координацію рухів, їх влучність.

Виготовлення поробок з природного матеріалу.

 

14.05

Відгуки минулого

Тема дня. Шляхами Великої Вітчизняної війни.

Мета: розширювати знання учнів про події війни; виховувати товариськість, повагу до проявів народного героїзму.

Колективна рухлива гра «Люди Шерифа і загін Робіна Гуда».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, спритність, координацію рухів; виховувати товариськість.

Відгадування казок.

Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей.

15.05

Літературна сторінка

Тема дня. Астрід Лінгрен « Пеппі Довгананчоха»

Мета: розширювати уявлення учнів про твори всесвітньо відомої авторки; виховувати любов до читання.

Міжкласові спортивні естафети.

Мета: розвивати спортивні здібності дітей; виховувати дух колективізму.

 

 

18.05 

15 травня  – Міжнародний день сімʼї.

Веселий кінозал. М/ф «Мауглі».

Мета: виховувати турботливе ставлення до молодших, повагу до старших, прагнення зберігати дружні стосунки у родині.

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Ігри з конструктором

Участь у батьківських зборах.

19.05 

Виховання культурної поведінки учнів.

Дискусія. «Чи треба вміти сперечатися?»

Мета: провести дискусію за творами О.Лопатіної і М.Скребцової; виховувати толерантність, культуру спілкування.

Колективна гра «Веселий рахунок».

Мета: формувати навички обчислення; розвивати увагу, спритність.

Читаємо улюблені книжки.

 

20.05 

Екологічне виховання.

Екопроект. «Книга скарг природи».

Мета: розвивати творчість учнів; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Колективна рухлива гра «Вибивний».

Мета: розвивати координацію рухів учнів, їх увагу, спритність.

Настільні ігри.

 

21.05

Творча сторінка

Тема дня. Дерева – окраса Землі.

Мета: розвивати спостережливість учнів; прищеплювати любов до природи.

Екскурсія в природу.

«Життя дерев».

Мета: розширювати знання учнів про навколишній світ; розвивати спостережливість, прищеплювати любов до природи.

 

 

Сюжетно-рольові ігри.

 

10

22.05

У світі чарівної музики.

Тема дня. Микола Лисенко – видатний український композитор (22.03.1842 – 06.11.1912)

Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю всесвітньо відомого українського композитора

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

Творча гра в групах «Складання міні-казки про сонячне проміння».

 

25.05

Літературна сторінка.

Тема дня. Читання й аналіз творів для дітей.

Мета: виховувати позитивні риси характеру.

Колективна гра «Тихо – голосно».

Мета: розвивати фізичні здібності школярів, спритність, координацію рухів, уважність.

 

 

26.05

Секрети професора Чомучки

Подорож сторінками екологічної енциклопедії.

Тема дня. Скільки води необхідно для життя?

Мета: розширювати кругозір учнів; прищеплювати любов до природи.

Екскурсія в природу «Милування землею».

Мета: прищеплювати здатність милуватися її красою; прищеплювати любов до природи.

Читання книжок про зиму

 

27.05

Літературна сторінка

Тема дня. Г.Снєгірьов «Хто саджає ліс».

Мета: прищеплювати учням любов до природи, поглиблювати їх знання про навколишній світ.

Колективна рухлива гра «Японський квач».

Мета: розвивати фізичні здібності учнів, їх увагу, спритність.

 

 

28.05 

Творча сторінка

Дитяча галерея. «Мій відпочинок улітку»

Мета: розвивати творчість учнів, їх фантазію; створити виставку дитячих робіт; виховувати повагу до товаришів – юних художників.

Вікторина «Вгадай квітку»

Мета: формувати вміння учнів складати загадки; розвивати їх творчість; прищеплювати любов до природи.

 

Поради дітям і батькам щодо проведення літніх канікул

29.05

Попереду літо!

Тема дня. Памʼятка школяра з ТБ, ПДР, ППБ, правил поведінки на природі.

Мета: проінструктувати учнів щодо правил поведінки під час літнього відпочинку. 

Ігри за бажанням дітей.

Мета: розвивати творчість учнів, їх самостійність і комунікабельність.

 

 

 

 

 

 

 

11

 


Обновлен 20 окт 2016. Создан 08 фев 2015



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником